Chcem zmeniť objednávku. Ako na to ?

Pokiaľ chcete zmeniť ešte neodoslanú objednávku máte viacero možností:

 

1. Objednávka sa zadala s platbou na dobierku.

- Pokiaľ sa nezmenil stav objednávky na spracovanú a platba je zadaná na dobierku, je možné z nej stále vyhodiť alebo pridať produkty, či zmeniť spôsob doručenia. Stačí nás o tom informovať na info@veloportal.sk

 

2. Objednávka sa zadala s okamžitou úhradou (napríklad kartou online).

- V tomto prípade je najjednouchšie vytvoriť novú objednávku a predošlú stornovať, poprípade vytvoriť 2 samostatné objednávky. Môžete rovnako kontaktovať info@veloportal.sk, a požiadať o doplnenie objednávky s doplatkom na účet, no v tomto prípade riskujete predĺženie dodacej lehoty. 

 

3. Zadal/a som nesprávne fakturačné údaje.

- Opäť stačí len kontaktovať info@veloportal.sk a radi vám fakturačné údaje na faktúre zmeníme. 

Petra Lajtmanová

Petra Lajtmanová

K cyklistike mám blízko odmalička. Moje hobby som spojila s prácou a ako editorka a copywriterka tvorím články o cyklistike už 4 roky. Milujem objavovanie a na dvoch kolesách mi to ide najlepšie :) . Preferujem cross-county a gravel. V prípade akýchkoľvek otázok ohľadom vašej objednávky vám rada pomôžem na info@veloportal.sk .

Prihlásenie

Zabudnuté heslo

Predvoľby súkromia
Cookies používame na zlepšenie vašej návštevy tejto webovej stránky, analýzu jej výkonnosti a zhromažďovanie údajov o jej používaní. Na tento účel môžeme použiť nástroje a služby tretích strán a zhromaždené údaje sa môžu preniesť k partnerom v EÚ, USA alebo iných krajinách. Kliknutím na „Prijať všetky cookies“ vyjadrujete svoj súhlas s týmto spracovaním. Nižšie môžete nájsť podrobné informácie alebo upraviť svoje preferencie.

Zásady ochrany osobných údajov

Ukázať podrobnosti

Prihlásenie

Zabudnuté heslo

Produkt bol vložený do košíku
Pokračovať v nákupe Objednať