Ako zistím stav mojej objednávky ?
O každom kroku v spracovaní vašej objednávky vás budeme vždy informovať prostredníctvom e-mailu.
Okamžite po odoslaní objednávky na eshope vám príde správa o prijatí vašej objednávky.
Po tom ako váš tovar dôkladne zabalíme a odovzdáme doručovacej službe, vám príde správa o spracovaní vašej objednávky.
Po tom ako doručovacia služba vyzdvihne váš balík a zaradí ho na doručovanie vás bude priamo informovať ako e-mailom tak aj SMS správou.
Preto je veľmi dôležité tieto údaje zadať správne.
Pokiaľ máte pocit že vám z technických dôvodov e-mailové správy o stave objednávky neprišli, môžete sa o stave informovať aj v administračnom rozhraní. Pokiaľ sa počas registrácie aj zaregistrujete, stačí sa prihlásiť a v menu kliknúť na Moje objednávky.
Po rozkliknutí Moje objednávky sa vám zobrazia všetky objednávky uskutočnené na eshope. V administrácií máte pri každej objednávke aj možnosť stiahnuť si faktúru, či dokonca priamo sledovať zásielku.
Petra LajtmanováK cyklistike mám blízko odmalička. Moje hobby som spojila s prácou a ako editorka a copywriterka tvorím články o cyklistike už 4 roky. Milujem objavovanie a na dvoch kolesách mi to ide najlepšie :) . Preferujem cross-county a gravel. V prípade akýchkoľvek otázok ohľadom vašej objednávky vám rada pomôžem na info@veloportal.sk . |